Thursday, June 3, 2010

Reiskriebels

"Het is beter een mijl te reizen dan om duizend boeken te lezen", aldus Confucius. Volgens mijn globale telling ben ik nog niet aangekomen bij het duizendste boek (studieboeken niet meegerekend ;) en komen de reiskriebels na Azië ook weer boven...

Precies deze reiskriebels hebben mij overgehaald. Een nieuwe reis staat op de planning. Dit keer alleen ten westelijke richting; Zuid-Amerika. Twee maanden zal ik me zowel op de Argentijnse, Boliviaanse als Chileense aardbodem bevinden. De globale route is inmiddels geschetst en waar kun je je reis beter beginnen dan het bruisende en verslavende Buenos Aires. Tenminste als ik het wereldwijdeweb, vrienden en travelguides moet geloven...

Iedereen die nieuwsgierig is naar mijn reisverhalen, studieafwijkend gedrag zoekt tijdens deze scriptietijd of simpelweg reiskriebels wil krijgen, je kan me volgen op deze blog. Mocht je bij elke update van mijn blog even wakker geschut willen worden, stuur me dan even een e-mail zodat ik je op de mailinglist kan zetten. Natuurlijk zijn e-mails met betrekking tot reistips ook meer dan welkom ;).

Nog vier nachtjes slapen en dan vlieg ik vijf uur terug de tijd in, waar ik Elise (reisgenootje) in Buenos Aires tref. Op naar het land van de wijn, Maxima, de tango en adembenemende natuur: Argentinië.

1 comment:

Radhika said...

Hey lieverd! Ga ontzettend genieten daar in Zuid-Amerika! Ik ga je iig weer trouw volgen!

Een hele dikke kus en knuffel,
Radhika

P.S. Ik hoop dat je mn sms nog gehad hebt; en anders dan heb je me bij deze alsnog gehoord..